Nepodceňujte ani ty nejmenší detaily

Budete-li si číst nějaký PR článek, s největší pravděpodobností v něm uvidíte nějaký hypertextový odkaz. Ten má za úkol přivést vás na kýžené stránky, což se nejčastěji podaří díky kombinaci těchto faktorů:Bublina s otázkou www.png

  • Téma článku vás bude zajímat
  • Článek bude vytvořen s využitím podprahové komunikace
  • Budou volena vhodná slova, která vás ovlivní
  • Na odkaz kliknete pouze omylem

Ať už to bude jakkoliv a vy se na odkazované stránky dostanete jakýmkoliv způsobem, měli byste vědět, že v ohledu textu, pod kterým je samotný odkaz skrytý, je nutné rozlišovat takzvaný anchor text seolight.cz. Pod tímto označením se skrývá právě text, pod kterým je umístěný samotný odkaz. V dřívějších dobách se často pro tyto účely používala jednoduchá slovní spojení v podobě „klikněte zde“ nebo „více informací na tomto odkaze“. Taková slovní spojení jsou však neefektivní a v současnosti již nefungují tak, aby se to dalo považovat za efektivní. Naopak je vhodnější zakomponovat odkaz do článku takovým způsobem, že odkaz nebude čtenáře vůbec rušit, případně bude na stránky odkazovat zcela nenásilným způsobem.Programování v akci.jpg

Využijte správného zakomponování do článku ke svému prospěchu

Chcete-li jistotu, že čtenáři vašich PR článků se dostanou tam, kde je chcete mít, určitě byste ocenili někoho, kdo by se vám dokázal podívat na to, zdali jsou vaše články správné i ve smyslu takových detailů, jako je anchor text. SEO specialisté dokážou rozpoznat správný článek, případě dokážou sjednat ihned nápravu do takového stavu, aby články byly efektivní i z dlouhodobého hlediska.

Co tedy z tohoto plyne?

Výše uvedené fráze, jako jsou „najdete zde“, „pod tímto odkazem“ apod., jsou velmi neefektivní a měli byste se jich vyhnout. Naopak správné schování odkazu do samotného těla článků bude výhodnější, a proto se stačí řídit touto základní poučkou. Veškeré další rady už budou jenom navíc.